poniedziałek, 27 lipca 2015

Jestem :)

     Już jestem z powrotem. Niestety najbliższe wpisy będą krótkie. Jaki jest tego powód? No cóż, praca. Zaczynają się żniwa a ja pracuję w firmie która skupuje zboże, sam rozumiesz. Przywilejem mojego stanowiska jest kierowanie pracą elewatora, muszę tam być przez cały niemal dzień. Od 6 rano, czasem do 24 ..... z przerwą na obiad, bo żyć i jeść czasem trzeba. Ale akumulatory naładowane, "Winylowe Trole (czyli nie strzelać do pianisty)" i "Jazz jak nikotyna" (grupy na fejsie do których należę) podrzucą ciekawą muzykę i da się przeżyć. Polecam te grupy, bo są w nich prawdziwi fani muzyki wszelakiej i zawsze pomogą w muzycznych problemach :)
Tyle na dzisiaj, zawsze to lepsze niż nic ..... Trzymaj za mnie kciuki, bym przetrwał kolejna kampanię.
Poniżej jedno ze zdjęć z Obywatelem Sułkiem zrobione na suwalskim bruku Alei Bluesa podczas Suwałki Blues Festival.





I wspomnienie beztroskich wakacyjnych chwil :)



Nie zostawię Cie jednak bez muzyki ..... Słuchałem mało, ale słuchałem. Składankę do samochodu, którą katowałem przez cały urlop, już kiedyś prezentowałem, ale przybyło też kilka nowych winyli.
Po powrocie do domu nie mogłem się oprzeć jednej z MOICH płyt wszech czasów . Joni Mitchell "Mingus". Płyta poświęcona .... Mingusowi a Joni towarzyszą prawdziwe jazzowe asy. Jakie? Poszukajcie, przecież to nie jest trudne :) Powiem tylko o, że basu Jaco Pastoriusa nie da się zapomnieć ....
Joni Mitchell - Goodbye Pork Pie Hat
Przybyła też winylowa Ścianka "Białe wakacje". Jedna z najlepszych polskich płyt rockowych (oczywiście, że tylko moim zdaniem)...
Ścianka "Białe wakacje"
I to co prześladuje mnie od paru miesięcy .... The Dillinger Escape Plan. Haardcore, rock, jazz .... no może jeszcze nie na tej płycie :) Czarna, a raczej biała, bo winyl jest biały, pierwsza Ep-ka zespołu z 1997 roku "The Dillnger Escape Plan"
The Dillinger Escape Plan (full EP)
I jak zwykle troche klasyki, tym razem Cesar Franck "Organ Works" z węgierskiego Hungarotonu, gra Ferenc Gergely
César Franck Prélude, Fugue et Variation Op 18 Organ
Do następnego klika :)


1 komentarz:

  1. Krótko i na temat. Pracy w elewatorze nie zazdroszczę. Szczególnie w sezonie skupowym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń