piątek, 22 stycznia 2016

Dziś padam na pysk

Dziś padam na pysk, dzisiaj nie mam siły ......
Czy pogoda taka, czy ciało starawe. Ale myśli młode hasają po bezdrożach. Do domu !!
Jak jest? Jest dobrze, a będzie jeszcze dobrzej.

A na wszelkie kłopoty, na bezsilność codzienną i od święta, weź ........ ale zobaczcie sami. Ja wziąłem (to sobie do serca i nie pi.....ę):


A jeżeli już pytasz o coś na ulicy, to rób to z sensem, bo jeżeli pytasz, to dostaniesz odpowiedź:



I tyle na dzisiaj. Może za tydzień będzie mądrzej ..... jak zmądrzeję.

*****
Winylowy kąt
czyli co w rowkach piszczy

A piszczał BACH i Chorały lipskie. Było podniośle a nawet lekko w niedzielny poranek. 

Nawet (o Jezu) posłuchałem dżezu.
W klimacie lat 80'tych i muzyki fusion, doskonałe String Connection "Live" z 1984 roku(w opakowaniu zastępczym, bo okładki nie doszły na koncert po którym sprzedawano płytę - dziękuję darczyńcy).

String Connection - Piosenka O WFG


I jeszcze straszy koncert grupy Sun Ship, "Aquarium Live No.5" z 1978. Też w opakowaniu zastępczym z autografami muzyków. Bardzo dobrzy muzycy zapewnili tej grupie sukces .... powiedzmy, że nawet międzynarodowy. Dziękuję temu samemu darczyńcy. Nagrań z tej płyty nie znalazłem w sieci, ale są przecież inne:

Do klika za tydzień ....


2 komentarze:

  1. Ale dziś optymistycznie, tak trzymaj! Albo trzym, jak mawiają poznaniacy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawsze musi być powaznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń