niedziela, 19 stycznia 2020

Po prostu sięgajmy po swoje !!

Pojawiam się i znikam....
Masz na mym punkcie bzika??

Z perspektywy bloga może to tak wyglądać, ale przecież ja nie jestem bytem blogowym a rzeczywistym, a w rzeczywistym, moim świecie wciąż nieprzerwanie istnieję. Na ile ten mój świat jest rzeczywisty to już zupełnie inna kwestia i tą dzisiaj nie zamierzam się zajmować. Myślę więc jestem ? Myślę więc myślę , że jestem... bo może ktoś mnie myśli, więc jestem... wychodzę z tego zaułka i nie poświęcę mu już swej energii, choć bardzo lubię takie zabawy, bo to tylko zabawa świadomości. Czemu zatem poświęcam swą energię, do jakich wibracji się dostrajam. W tym stanie w którym jestem... do żadnych. Sam emituję wibracje do których dostraja się me otoczenie, a przynajmniej próbuję. Kusiło mnie, by napisać, że się staram, ale nie staram się tylko wibruję, to zaś duża różnica. Przestrzeń wariantów, psychologia kwantowa, niwelowanie sztucznego podziału na nauki ścisłe i humanistyczne to są wyzwania na dziś. Moje wyzwania. Postaram się w kolejnych wpisach podzielić się z Wami swymi działaniami w tej dziedzinie, tak działaniami a nie przemyśleniami. Dotychczas działał umysł, czas by duch przejął inicjatywę. Umysł poprowadzi nas po ścieżkach na które jest zaprogramowany. Jeśli odrzucimy te programy... mogą zacząć dziać się... cuda?? Z nowej perspektywy nie są to cuda a coś po co możemy sięgnąć jak po swoje, bo to jest nasze. Po prostu sięgajmy po swoje !!


p.s.
Czy wrócą muzyczne opisy, popisy, przypisy, zapisy?? Zapewne tak, bo to nieodłączna część mej osobowości, ale jeszcze chwila, bo wszystko się układa i musi znaleźć swe "nowe" miejsce. Udzielam się wokalnie już w dwóch kapelach... a to jeszcze nie koniec :)




Do kolejnego klika 
czarT


7 komentarzy:

  1. No bardzo ciekawa jestem tego kolejnego wpisu. Zastanawiam się tylko gdzie zawędrowałeś pisząc "po prostu sięgnijmy po swoje" Mam tylko nadzieję, że nie jest to dotyk kwantowy czy dwupunkt (?)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć gdzie zawędrowałem, bo wciąż wędruję :) Co do dotyku i dwupunktu, to nie. Nikomu nie dam "grzebać" w swej energii :)

      Usuń
    2. Mogę jedynie czerapać sam...

      Usuń
  2. Jesteś coraz to młodszy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już prawie zwątpiłem, że wrócisz! Cieszę się, że znowu jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak...byt rzeczywisty.Pięknie określone...idealnie wręcz. Pozdrawiam po nieobecności w rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń